افرا گرافیک

گروه مشاوران طراحی افرا در زمینه انواع امور طراحی ، چاپ، طراحی سایت و مالتی مدیا فعالیت می کند. 66120694 و 66120698 و 09122246022

افرا گرافیک

گروه مشاوران طراحی افرا در زمینه انواع امور طراحی ، چاپ، طراحی سایت و مالتی مدیا فعالیت می کند. 66120694 و 66120698 و 09122246022

طراحی انواع وب سایت های تخصصی، فروشگاهی، شرکتی و شخصی مطابق با استاندارهای روز دنیا

قرن بیست و یکم قرن ارتباطات و فناوریهای دیجیتال می باشد. با توجه به نیاز جامعه و محدودیت زمان ، بسیاری از اشخاص ترجیح می دهند کوتاه ترین و مناسب ترین راه را برای خرید، مقایسه و بررسی کالای خود انتخاب کنند. از این رو تبدیل کسب و کار سنتی به کسب و کار نوین یک نیاز بسیار مهم می باشد. طراحی سایت مناسب و استاندارد می تواند خدمات و محصولات شما را به بهترین و کاملترین صورت ارائه دهد. در دنیای ارتباطات فاصله شما و مشتری تنها یک کلیک است. گروه مشاوران طراحی افرا سایت شما را با بهترین کیفیت و هزینه مناسب و کاملا کارآمد طراحی می کند. ما با شناخت بازار هدف و با در نظر گرفتن سلایق شما همچنین با توجه به تجربه و تخصصمان سایت را به گونه ای طراحی می کنیم که کلیه نیازهای شما را در جهت ارائه خدمات، محصولات و فعالیتهای شما برآورده سازد و مطمئنا این مساله باعث فروش بیشتر و درآمد بالاتر می گردد. ساخت سایت های فروشگاهی، خبری، تجاری و شخصی تخصص ماست. سایت های طراحی شده در افرا گرافیک به صورت: - با تکنولوژی asp.net و به صورت کاملا اخصاصی و با برآورد هزینه - سایتهای آماده و ارزان با قالبهای آماده می باشد.

افرا گرافیک با توجه به الگوریتم های پیشرفته بهینه سازی سایت و سئو، تمامی تلاش و تخصص خود را در جهت اینکه سایت شما نتایج بهتری را در گوگل و سایر موتورهای جستجو کسب کند انجام می دهد. البته عواملی که در بهبود وضعیت سایت شما تاثیر می گذارد به دو دسته تقسیم می شود: عوامل داخلی و عوامل خارجی. سئو سایت بیشتر بر روی عوامل داخلی تکیه دارد و با بهبود ساختار وب سایت و همچنین قالب آن سعی میکند وضعیت سایت شما در گوگل را بهبود بخشد.
به این نکته توجه داشته باشید که عوامل مهم سئو داخلی عبارتند از: نحوه طراحی سایت (شامل کد نویسی، سرعت لود شدن، ساختار صفحات، نحوه طراحی قالب، نحوه قرار گرفتن محتوا در صفحه و...) و محتوای سایت. بنابراین هیچ متخصص سئوی سایتی نمی تواند به تنهایی باعث بهبود وضعیت سایت شما شود و شما علاوه بر اینکه باید یک سایت مناسب و بهینه سازی شده برای گوگل داشته باشید نیاز دارید که محتوای مناسب نیز در سایت خود تولید کنید .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.