افرا گرافیک

گروه مشاوران طراحی افرا در زمینه انواع امور طراحی ، چاپ، طراحی سایت و مالتی مدیا فعالیت می کند. 66120694 و 66120698 و 09122246022

افرا گرافیک

گروه مشاوران طراحی افرا در زمینه انواع امور طراحی ، چاپ، طراحی سایت و مالتی مدیا فعالیت می کند. 66120694 و 66120698 و 09122246022

هزینه ی طراحی سایت | قیمت طراحی سایت | هزینه ساخت وب سایت

هزینه ی طراحی سایت | قیمت طراحی سایت | هزینه ساخت وب سایت

تعرفه ها و هزینه های ساخت و طراحی وب سایت در شرکت افرا گرافیک به شرح زیر می باشد . کانون تبلیغاتی افراگرافیک با تمام وجود سعی کرده است در حالی که کیفیت بالا و فاکتورهای اصلی در طراحی سایت ها را ارائه می دهد کمترین تعرفه های قیمتی طراحی سایت را برای کاربران تبیین نماید .

نکات مهم  در تعرفه ها:

- تمامی قیمت ها با در نظرگرفتن 10 درصد تخفیف تا پایان این ماه محاسبه شده است.
- در صورتی که قبلا مشتری ما بوده اید ، سفارش های جدید شما شامل 10 درصد تخفیف ویژه مشتریان میگردد.
- در صورتی که مشتری ما بوده باشید و مشتری جدیدی را معرفی نمایید ، 10 درصد از هزینه سفارش برای شما در نظر گرفته شده و به حساب شما واریز میگردد.

نکاتی در مورد هزینه ها :
به دلیل کلی بودن جدول تعرفه ها و بنا به درخواست مشتریان ، در این بخش اطلاعات جزئی تری از امکانات وب سایت در اختیار شما کاربران عزیز قرار میگیرد.

انتخاب طرح ظاهری + درخواست تغییر در طرح اولیه

درجه آ : طرح متوسط + امکان درخواست برای تغییر عناوین + امکان درخواست برای جا به جایی بخش بندی ها + امکان تغییر در منو های سایت + امکان تغییر در بخش های موجود + آموزش عمومی
پنل حرفه ای : طرح با کیفیت بالا + امکان درخواست برای تغییر عناوین + امکان درخواست برای جا به جایی بخش بندی ها + امکان تغییر در منو های سایت + امکان تغییر در بخش های موجود + کم یا اضافه کردن بخش ( در صورتی که به هزینه سایت اضافه گردد قبل از انجام به اطلاع مشتری خواهد رسید . ) + آموزش عمومی
پنل ویژه : طرح اختصاصی + امکان درخواست برای تغییر عناوین + امکان درخواست برای جا به جایی بخش بندی ها + امکان تغییر در منو های سایت + امکان تغییر در بخش های موجود + کم یا اضافه کردن بخش ( در صورتی که به هزینه سایت اضافه گردد قبل از انجام به اطلاع مشتری خواهد رسید . ) + آموزش اختصاصی

نکته : تمامی درخواست ها فقط برای یک بار قابل انجام میباشند. 
توجه : در صورت درخواست کارفرما ، هرگونه تغییر در ظاهر وب سایت و ... قابل اعمال میباشد که هزینه هرگونه درخواست ، قبل از اعمال آن به اطلاع کارفرما خواهد رسید.

نکته بسیار مهم : 
درخواست تغییر در طرح اولیه به معنی تغییر در عناوین منو و یا بخش های سایت ( مثلا تغییر نام بخش آخرین اخبار به جدیدترین اخبار ) و یا جا به جایی بخش های سایت میباشد ( مثلا تغییر مکان جستجو از سمت چپ به راست و... ) میباشد به همین دلیل تغییر در طرح اولیه شما به معنی تغییر کلی طرح شما نمیباشد . درصورتی که وب سایت شما بر اساس طرح درخواستی شما (طرحی که به صورت کتبی ، شفاهی و یا از طریق فایل pdf و... ارسال شده ) طراحی شده باشد ، پس از طراحی قابل تغییر به طرحی دیگر نخواهد بود ، در صورت تمایل به تغییر طرح ارسالی خودتان پس از طراحی سایت ، طرح جدید شامل هزینه طراحی خواهد بود که متعاقبا به شما اعلام خواهد شد .

گرافیک ( ظاهر سایت)
درجه آ : گرافیک خوب + امکان تغییر در رنگ بندی سایت + طراحی هدر+طراحی فوتر+طراحی اسلاید شو
پنل حرفه ای: گرافیک عالی + امکان تغییر در رنگ بندی سایت + طراحی هدر + طراحی گرافیکی برای 2 الی 3 بخش از سایت+طراحی فوتر+طراحی اسلاید شو
پنل ویژه : گرافیک حرفه ای + امکان تغییر در رنگ بندی های سایت + طراحی هدر + طراحی گرافیکی برای تمامی بخش های سایت+طراحی فوتر+طراحی اسلاید شو

نکته : تمامی درخواست ها فقط برای یک بار قابل انجام میباشند. 
توجه : در صورت درخواست کارفرما ، هرگونه درخواست خارج از شرایط و ضوابط تعرفه ها شامل هزینه میباشد که متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.: دارد

امکانات سفارشی
درجه آ : داری 3-4 بخش اختصاصی
پنل حرفه ای : دارای 4-6 بخش اختصاصی
پنل ویژه : تمامی بخش ها میتوانند به صورت اختصاصی طراحی شوند.

توجه : در صورت درخواست کارفرما ، اضافه شدن هرگونه بخش اختصاصی افزون بر بخش های موجود طبق جدول تعرفه ها شامل هزینه بوده که این هزینه متعاقبا به کارفرما اعلام خواهد شد.

نکاتی در مورد هزینه های وبسایت :

- در صورتی که کاربر یکی از درجه های فوق را انتخاب کند اما به بعضی از امکانات آن درجه نیاز نداشته باشد هزینه ای بابت آن کسر نمی گردد . البته ممکن است بنابر شرایطی شرکت افراگرافیک برای مشتری تخفیف در نظر بگیرد .

- پشتیبانی برای تمام درجه های طراحی برای یک سال به رایگان انجام می گردد . اما برای پنل های ویژه و حرفه ای پشتیبانی ویژه انجام خواهد شد . برای اطلاع از خدمات پشتیبانی با مسئول پشتیبانی تماس بگیرید .
هاست و دامنه (دویست مگابایت هاست و یک دامنه .ir ) برای تمام درجه ها غیر از درجه A برای یک سال به رایگان هدیه داده می شود و در صورتی که به آن نیاز نداشته باشید هزینه ای کسر نمی گردد.
- امکانات و طرح ظاهری مهمترین ملاکهای تعیین قیمت دقیق می باشند و تا این موارد به طور دقیق مشخص نگردد امکان تعیین هزینه های دقیق وجود ندارد . به همین دلیل هزینه ها در جدول تعرفه های بالا به صورت تقریبی درج شده اند .
- در بخش گرافیک و ظاهر سایت معمولا هرچقدر طرح ظاهری سایت دارای موقعیت های (پازیشن) بیشتر , افکتهای بیشتر , طراحی استاندارد و مدیریت قالب حرفه ای , استفاده از اصول رنگشناسی , اسلایدر و اسلایدشو ها و در نهایت زیبایی و کارایی و کاربر پسندی بیشتر باشد سطح گرافیک به سمت سطح حرفه ای و در نتیجه هزینه بالاتر نزدیک تر میشود.
- در بخش امکانات مورد نیاز هر چقدر امکانات دارای ارتباط بیشتر با کاربر , پیچیدگی ساخت و مدیریت , زمان بر بودن ساخت و در نهایت هر چقدر اختصاصی تر و سفارشی تر باشد به سمت وب سایت حرفه ای و هزینه بالاتر نزدیکتر خواهد شد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.